Admin Executive (8-month contract)

Lượt xem: 158 Mã hồ sơ: NTD_30419 Hạn nhận hồ sơ: 22/06/2016

Mức lương: 5 - 7 triệu

Nơi làm việc: Thành phố Hồ Chí Minh

Số lượng cần tuyển: 1

Chức vụ: Nhân viên

Nộp hồ sơ ngay
Vị trí tuyển dụng: Admin Executive (8-month contract)
Chức vụ: Nhân viên
Số năm kinh nghiệm: 1 năm
Ngành nghề: Nhân sự
Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
Hình thức làm việc: Tạm thời/Dự án
Yêu cầu giới tính: Nữ
Yêu cầu độ tuổi: Không yêu cầu độ tuổi
Hình thức nộp hồ sơ:

Mô tả công việc

Job Purpose:
The job holder reports to HR & Admin Manager and is responsible to manage and perform staff activities; office supplies and non-trade purchasing. This includes the responsibility for handling general office administration and landlord.
Major responsibilities:
· Organize and handle company staff activities: finding supplier; briefing idea; follow up contract and payment; arranging F&B, T-shirts for attendees. (Birthday party, Breakfast meeting, Staff party, Sports Day, and many outdoor events, …)
· Perform operation non-trade purchasing for both Giant & Guardian banner:
- Monthly reviewing report from store, analysis data, sending to Finance Dep. To get approval, preparing document for purchasing, follow up delivery status, making payment… (shopping bag, roll bag, bill paper & ribbon, material, ham wrap, weighing stamp, uniform,…)
- Annual reviewing contract, finding good supplier, follow up company bidding process.
· Be in charge of general office administration job as maintain office facilities, machines and equipment such as water, electricity, telephone, printer, toner, stationary…
· Responsible for stationary, office spending, dealing with office landlord
· Process visa, work permit, temporary residence card for Expats, supporting expats with admin-related requirements.
· Other ad hoc duties as assigned by HR & Admin Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Phúc lợi: đầy đủ theo quy định của Luật Lao động Việt Nam (BHXH, phép năm, thai sản...)
- Phúc lợi của tập đoàn:
• Bảo hiểm tai nạn và sức khỏe 24/24.
• Khám sức khỏe định kì 1 lần/năm.
• Tham gia tiệc nhân viên 1 lần/năm và các hoạt động xã hội, phong trào của tập đoàn.
• Cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn tại môi trường chuyên nghiệp: quy trình đánh giá, xem xét tăng lương, thăng tiến, cấp bậc rõ ràng.
• Được tham gia đào tạo nâng cao kĩ năng và chuyên môn.

Yêu cầu khác

Qualifications: (educational background, experiences and other basic requirements i.e. computer, language)

· College or University degree

· Minimum 1-year experience in a similar role

· Good at using Word, Excel and Power point

· Be proactive, enthusiastic & positive “can do” and shared services attitude

· Good oral & written communication skills in both English & Vietnamese

· Attention to detail in daily tasks

· Good interpersonal skills with internal & external parties

· Have experience in handling customer complaints is a strong plus

· Ability to work under high pressure

· Be trustworthy and possess high moral standards

Hồ sơ bao gồm


Để gửi hồ sơ và liên hệ công ty này, Bạn vui lòng Đăng ký

Việc làm cùng nhà tuyển dụng

Việc làm cùng ngành nghề Nhân sự